Sayın Müşterlerimiz,
Hizmet kalitemizi ve güvenlik standartlarımızı yükseltmek amacıyla 8 - 9 Kasım 2025 tarihlerinde, 00:00–06:00 (GMT+3) zaman diliminde planlı bakım çalışmaları gerçekleştirilecektir.
Beklenen Etki
İlgili pencere boyunca aralıklı ve kısa süreli (5–15 dk.) erişim kesintileri, gecikme artışı ve paket kaybı görülebilir.
Etki kapsamı; Web Hosting, VDS/VPS, E-posta Hizmetleri, DNS ve Müşteri Paneli dâhil olmak üzere çekirdek servisleri içerebilir.
Çalışma Kapsamı
Güvenlik yamaları ve politika güncellemeleri
Ağ altyapısı (yönlendirme/anahtar) optimizasyonları
Depolama ve performans iyileştirmeleri
DDoS koruma kural seti güncellemeleri
Önerilen Aksiyonlar
Kritik yayın, yedekleme ve dağıtım işlemlerinizi bakım penceresi öncesine planlayınız.
Zamanlanmış görevlerinizi (cron/backup/deploy) geçici olarak pencere dışına alınız.
Hizmet izleme alarmlarınızda (monitoring) geçici uyarı artışlarını bekleyiniz.
Ek Bilgiler
Veri bütünlüğü korunacaktır. Bu çalışma hizmet sürekliliğini ve güvenliğini artırmayı hedeflemektedir.
SLA ölçümleri planlı bakım penceresi haricinde değerlendirilmeye devam edecektir.
Bakım Kodu: WB9-2025-1108
Her türlü sorunuz için Müşteri Paneli → Destek Talebi üzerinden veya {iletişim kanalı} aracılığıyla bizimle iletişime geçebilirsiniz.
Saygılarımızla,
Web9 Operasyon ve Altyapı Ekibi